نورپردازی ارزان
15
اکتبر

ایده های ارزان و خلاقانه برای نورپردازی

نورپردازی خلاق

امروزه انواع متفاوتی از لامپها، لوسترها، چراغ های دکوراتیو، چراغهای آویز، تزئینی، نورهای مخفی و …. برای نورپردازی وجود دارد.

اما با توجه به هزینه روزافزون این نوع محصولات، استفاده آزادانه از انواع متفاوت آنها، برای همه خانواده ها مقرون به صرفه نیست.

اما روشهایی وجود دارید که شما می توانید با صرف هزینه بسیار کمتر نورپردازیهای زیبا طراحی کنید.

بدین ترتیب می توانید خلاقیت و سلیقه خود را به کار گیرید و آزادی بیشتری نیز در انتخاب طرح، رنگ و جزئیات مورد علاقه خود خواهید داشت.

در نوشته زیر بعضی از این ایده ها را برای شما به اختصار بیان می کنیم . امیدواریم الهام بخش باشد.

– چراغ آویز رشته ای کنفی:

چراغ آویز

برای ساخت این نوع چراغ به رشته کنفی به رنگ دلخواه، یک لامپ ال ای دی معمولی ، چسب و یک توپ بادی یا بادکنک محکم نیاز خواهید داشت.

چراغ آویز کنفی

ابتدا یک دایره روی توپ بکشید این دایره نشان دهنده قسمتی است که لامپ وجود دارد و نیازی نیست رشته در این قسمت دور توپ پیچیده شود.

سپس چسب زدن را شروع کنید و کنف را دور توپ بپیچید. سپس با استفاده از سوزن بادکنک را خارج کنید. حال رشته دایره ای شما آماده است با استفاده از سرپیچ آن را نصب کنید سپس لامپ را نصب کنید. (از خاموش بودن برق ، قبل از نصب مطمئن شوید.)

 

 

– گلوله های برفی:

چراغ تزئینی

برای ساخت این نوع گلوله ها به چند توپ تنیس روی میز، چسب، دریل، ریسه ال ای دی رنگی نیاز خواهید داشت.

کافیست سوراخهای ریز روی توپها ایجاد کنید و ریسه ال ای دی را از آن رد کنید.

– چراغ های کاغذی نو:

فقط با صرف کمی وقت، مقداری کاغذ رنگی، قیچی ، لامپ ها یا رشته های ال ای دی می توانید چراغ های کاغذی زیبا بسازید در ویدیوی زیر می توانید طرز ساخت یکی از انواع این چراغ های کاغذی را مشاهده کنید.

منبع ویدیو: RusticKraft

– ساخت چراغ سقفی زیبا با استفاده از لیوان کاغذی:

 

 

 

برای ساخت این نوع چراغ سقفی به تعدادی لیوان کاغذی، چسب، رشته ال ای دی نیاز دارید . انتهای لیوانها را سوراخ کنید و آنها را کنار هم قرار

می دهید و رشته ال ای دی را از آنها رد می کنید.

– چراغ دکوراتیو ستاره ای

برای نورپردازی خلاق فقط با استفاده از کارتن هایی که به آنها نیاز ندارید، چسب، کاغذرنگی، قیچی و لامپ ال ای دی، چراغ دکوراتیو زیبا بسازید.

 

 

اگر علاقه مند به خواندن مطالب بیشتری در مورد نورپردازی هستید مقالات دیگر وبلاگ را مشاهده فرمایید.

نکات مهم در نورپردازی خارجی